Monday, August 4, 2014

homemade breadbun


ni hobi hubby buat roti....mmg dia suka wat mcm2 jenis roti....
dia suka mencuba....

dengan melayari youtube, dia mula belajar mcamane nk mguli & mgadun roti base..
bab2 roti ni mmg mama xamek pot sgt...

sbb mama minat wat kek..kek..kek..jer...
& biskut....

hehee...


Roti Croissant Bulan Pecah

Roti Tersirat Sesirat Tali & Roti Bun


1st day kt rmh ibu..da meragam, maklum la cuti 1 mggu blk raya aritu..hai la anakk...


buruk nye jugak muka sy kalo nanges :P hihi

...

....

....

...

....




nota kaki:

buat org yg mulut cam longkang tu...

kalo da rase mulut tu bau busuk, xperlu la ckp mcm2...

kang kalo org terasa ati dgn ko...org kecik ati dgn mulut laser ko..

xpasal2 org mendoakan yg xelok...

tak perlu nk ingtkn org yg pernah mkn garam lebih dulu dr kamu...

pendirian aku...

kalo rase perkara tu xperlu cakap, baik diam je..

xdpt dosa free2 je...

bg aku, perkara yg x perlu aku kongsi atau aku blm sedia nk share...

bagus aku diam...

aku juga kena pk samada aku percaya dia atau tidak sebelum bercerita..

xsemua hal peribadi kite perlu kongsi dgn org lain...

ade kala nye..ade yg xsuka tgk kite bahagia...

adakala nye juga org mudag amek kesempatan atas kesengsaraan kite...

semua tu aku pk sblm mulut ni brcakap...


#peringatanuntukdirisendiri: jgn mudah percaya pada org



salam sayang
**Husna Saffiya & Hanez Syuhada**


No comments :

Post a Comment