Monday, August 4, 2014

ceritera raya 2014

ceritera raya kami yg amat menyedikan tahun 2014 ni....kami di duga dan di uji lg....
kereta kami rosak sesampai nye kami d kelantan otw to tumpat...

patut la nk blk raya tahun ni cam xde mood je...rupanye ade sesuatu yg menimpa raya kami kali ini...

segala plan raya & plan selepas raya trerpaksa kami cancel....

banyak yg rosak sehinggakan kami terpaksa tinggalkan dulu kereta tu di kg....

...
..
..
..

raya 2010 masih solo

raya 2011 aku kawen, dah ber2

raya 2012 dah dpt Husna...dah ber3

raya 2013....adik dlm perot...

raya 2014 adik da kuar, dah ber 4 daaa...

hai la..cepat nye masa berlalu..

terasa aku da tua...

umor da hampir 28 tahun...

tapi cuma angka kan...jiwa tetap muda (^_^)
...
..
..


raya 2014 dah ber4!

kami bahagia bersama!

gelak tawa anak2 pengubat duka!

kakak hepi, adik moody!

adik mmg, bile mama ajak selfie...asek moody jek :p

tgk pipi dia da 1 kg da..hehe montel!

ni la kesayangan2 mama!

kakak Husna

kesayangan mama sorg tgh tdo..sorg xmau tdo :p

haha...adik tgk camera! yeah! cun!

"mama, adik ngantok ar..penat ar beraya (-_-)' "


duet raya anak2
kesian dorg xdpt nk kumpul duit raya bebanyak...sorg dpt dlm rm 300 je...

kete masih lg kat workshop da hampir 2 minggu, rindu SAGA! 

dorg ber 3 buah hati mama!
mujur ade mereka yg sentiasa buat aku tersenyum dikala susah & senang





kdg2 aku sentap dgn sesetengah manusia bermulut laser ni....

dompet/wallet dikatakan macam pencil box...mentang2la...dompet tu xcantik, xbranded cm korg..

pas tu pulak ckp "org klantan ni xsekolah ke???"
hanya d sebabkan kami panggil tembikai tu- timun cina &
timun tu - timun batang

hamboi..mulut ko mulut longkang nye..bussuukkk!!
harap muka je lawa...tp mulut ya Allah..nauzubillah...

ni kali ke 2 aku sentap dgn pompuan tu...
ade ke ckp org kelantan xsekolah???

eee skali boleh lg kot aku maafkan..
tp ni da 2 kali, aku mmg da xblh maafkan...
da la mghina org klantan...

pahamla ko org Key Ell...
xpayah la nk syok bagus sgt bahasa ko tu...
#jgn hina bahasa ibunda org! paham x?

#hormatilah org sekeliling anda ye...jgn main cakap je...jgn harap muka je lawa..tp mulut cm longkang!





salam sayang
**Husna Safiya & Hanez Syuhada**

No comments :

Post a Comment