Tuesday, July 30, 2013

Ku Amat Merindui Kisah Silam Ku

ini kisah ku  2 tahun yg sudah..tapi aku masih tetap merindui nye....
sesungguhnya aku merindui anak2 murid ku dulu...





















namun aku terpaksa korbankannye demi sorg insan yg sanggup berulang alik KL-Jeli setiap 2 kali sebulan...
aku tidak tahu samada keputusan ku ketika itu betul atau salah...
namun ade lagi yang lebih penting, nyawa kecil yang ku kandung ketika itu...kekangan kenderaan..jarak & emosi membatasi semua minat ku di sini....
namun kan ku semat segala kisah silam ku yang kini tinggal sejarah & hanya kenangan buat ku smpai bile2....

hadirku dirancang..tapi pergi ku senyap2.....
biar lah tanpa majlis perpisahan..
biar lah mereka2 sahaja yg melihat tangis ku....
biar lah mereka2 sahaja yg tahu...

hilangku di tanye..
hilangku di cari...
namun, akhirnya redha...aku telah pergi....

tangis ku di tatapi murid ku...
tangis ku yg bukan pura2...
tangis ku pada anak2 kecik yang belum mengerti makna perpisahan...

xkan ku lupa..xkan ku lupa...
saat itu....saat yg paling berharga...
begitulah perasaan seorg guru pada ank murid nye...

salam sayang 
<3 Husna Safiya <3

No comments :

Post a Comment